sobota, 18 marca 2017

Ciasto Jogurtowe

Hei!

Tak jak zapowiedziałam tydzień temu dzisiejszy post ma charakter kulinarny. Przychodzę do Was z przepisem na chyba najbardziej banalne pod względem przygotowania ciasto, czyli ciasto jogurtowe, zapraszam. (PRZEPIS NIE JEST MOJEGO AUTORSTWA! INSPIRACJE NAJCZĘŚCIEJ CZERPIĘ Z INSTAGRAMA I KWESTII SMAKU. PRZEPIS JEST PRZEZE MNIE WYPRÓBOWANY I JEDYNIE UDOSTĘPNIONY DALEJ).

Do jego przygotowania potrzebujemy jedynie pięciu składników, którymi są:
-3 jajka
-240 g jogurtu greckiego
-4 łyżki mąki kukurydzianej
-4 łyżki syropu klonowego
-łyżeczka proszku do pieczenia

Wszystkie składniki dokładnie miksujemy. Po uzyskaniu dość rzadkiego ciasta przelewamy do wyłożonej papierem do pieczenia i lekko natłuszczonej foremki. Ciasto należy piec przez 20/30 minut w 180 stopniach.
Tak jak wspominiałam wyżej przepis jest dość banalny i wykonywalny dla każdego. Koniecznie dajcie znać co myślicie o takiego typu postach i czy sami zamierzacie upiec takie ciasto a jeśli już mieliście okazję je spróbować to jakie są Wasze odczucia. Do następnego :)
♥instagram-juliaadventures ♥snapchat-juliakujawa

5 komentarzy:

  1. Ale narobiłaś mi smaka na te ciasto!:)
    Już zaraz idę się wypróbować.

    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ❤ napewno jest pyszne ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda przepysznie :) Nigdy nie próbowałam takiego przepisu. Ciasta piekę rzadko, częściej jakieś ciasteczka czy muffinki. Ta receptura wygląda na bardzo bardzo łatwą. Post mi się podoba i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś u Ciebie pojawi się taki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Omg! To ciasto wygląda obłędnie w weekend sobie chyba je zrobię, bo mi takiego smaka narobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciasta jogurtowego jeszcze nie robiłam. Ostatnio piekłam ciasto z jabłkami, orzechami i cynamonem i wszystkim smakowało <3
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń