poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Sweet Home

   Hey!
 Z mojego wyśnionego urlopu nad morzem wróciłam już jakiś czas temu jednak dopiero teraz poczułam się na siłach aby zgrać zdjęcia, przerobić je i zabrać się za stworzenie postu. Odkąd wróciłam temperatura wynosiła ponad trzydzieści stopni a jedyna rzecz, na którą miałam ochotę to przeleżenie na plaży całego dnia, po którym i tak wracałam zmęczona do domu. W nocy nie można było spać, a o takich czynnościach jak sprawdzenie co dzieje się na portalach społecznościowych nawet nie było mowy. Było po prostu zbyt ciepło! Jednakże nie ukrywam, że cieszyłabym się, gdyby taki stan rzeczy utrzymał się do końca sierpnia bo lepsze leniuchowanie nad jeziorem niż kupowanie książek i innych zupełnie niepotrzebnych rzeczy na nowy rok szkolny. W każdym razie kończymy gadkę o szkole i wracamy do tego co było czyli krótka wzmianka o pobycie w Dźwirzynie.
 Dźwirzyno jest to wieś znajdująca się niecałe trzydzieści kilometrów od Kołobrzegu. Jak wspominałam w poprzednim poście jeżdżę tam od piętnastu lat i z każdym rokiem zakochuję się na nowo i coraz bardziej. Nie ma co ukrywać, że Dźwirzyno ma niesamowity urok i rodzinny klimat. Mimo, że jest to wieś to nie zabraknie Wam miejsc, do których możecie pójść wieczorem i świetnie się bawić. W tym roku pogoda niezbyt nam dopisała, ale mimo to nie przegapiłam okazji aby wykąpać się w morzu. Pierwszy raz w życiu moje ciało trzęsło się jak galareta, a po wyjściu z wody nie mogłam rozgrzać się przez następne dwie godziny. Następnego dnia przez cały dzień towarzyszył nam deszcz, a pod koniec naszego wyjazdu zrobiło się naprawdę ciepło. Mam nadzieję, że każdy z Was w swoim życiu zobaczy wzburzone morze, ponieważ jest to jeden z najpiękniejszych widoków jakie miałam okazje zobaczyć w całym swoim życiu. Woda jest dla mnie najpotężniejszym i najbardziej fascynującym żywiołem i jestem pewna, że gdybym mogła to caly dzień siedziałabym na plaży i oglądała jak każda, zupełnia inna fala porywa następną część piasku, która w obliczy nadchodzącego żywiołu jest zupełnie bezbronna.

21 komentarzy:

  1. to dobrze,ze milo spedzilas czas!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniałe zdjęcia! Piękne miejsca. :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram! Dźwirzyno to bardzo ładna i przyjazna miejscowość :)
    Udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam nad morzem i jest tam przecudnie, a Twoje zdjęcia są genialne *_*
    http://wonderfuul-adventure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Za każdym razem, gdy jeżdżę nad morze, jadę do Dźwirzyna! Jest tam naprwdę super, niby wioska, ale można naprawdę coś porobić, zaszaleć i odpocząć ^^

    zapraszam
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Muszę odwiedzić Dźwirzynę :D Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście : Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również byłam w tym roku nad morzem! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Niestety ja za polskim morzem nie przepadam od czasu kiedy przyjeżdżałam i była straszna pogoda a w miejscowości, w której przebywałam jedyną atrakcją było chodzenie po lesie. Gdzie po czterech dniach z zamkniętymi oczami się po nim poruszałam. Dlatego w tym roku byłam na Korsyce gdzie pogoda mi dopisała :)

    zapraszam również do siebie: http://teenagedirbag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku widac ze ci ten wyjazd dobrze posłuzył
    mi równiez udalo sie w te wakacje byc nad polskim morzem
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post , widzę że wyjazd był udany , ja do morza mam blisko więc w tym roku wybrałam się na wakacje do Anglii :)

    http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak pięknie! Totalnie Ci zazdroszczę tego wyjazdu, ja nigdy nie byłam nad morzem! :(
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są przepiękne!
    Kocham Kołobrzeg i bardzo często tam jestem :)
    www.niewychamowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, najbardziej podoba mi się to gdy fale obmywają te pale ;) O jezu - cymbergaj - całe moje życie, gdy byłam raz nad polskim morzem, właśnie w Dźwirzynie, na obozie :) Pozytywny post i super, że fajnie spędziłaś czas. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku śliczne zdjęcia! *o*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudne zdjęcia!
    Zazdroszczę łatwego dostępu do morza, szczególnie w upały.
    + Nominowałam Cię do LBA. Zapraszam do siebie po pytania :)
    https://iscnacalosc.wordpress.com/2015/08/21/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy tam nie byłam :)) Ale widzę, że jest pięknie! Cudowne zdjęcia :D
    Widać, że się dobrze bawiłas ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń