niedziela, 10 maja 2015

Still Alive

 Wydaje się, że miesiąc to naprawdę sporo czasu jednak mam wrażenie, że od świąt czy mojego ostatniego wpisu tutaj minęła dosłownie chwila. W między czasie miałam okazje napisać testy gimnazjalne i mimo to, że mogłabym powiedzieć, że najgorsze jest już za mną to teraz wszystkie moje myśli zajmują pytania co powinnam zrobić. Od jutra rozpoczyna się zawożenie papierów do wybranych przez nas szkół, a ja nie mam pojęcia jaką wybrać na pierwszy, drugi, a nawet trzeci wybór. Myślę, że zdobyta przeze mnie ilość punktów daje mi szansę na to, aby dostać się do dobrego liceum tylko problem w tym, że szkoła z moim wymarzonym profilem znajdującym się w pakiecie z językiem francuskim znajduję się zbyt daleko i każdego dnia męczyłabym się z dojazdem. Umówiłam się z mamą, że w środku tygodnia załatwimy tę sprawę jednak pozostaje obawa, że nie podejmę właściwej decyzji. Na pocieszenie pozostaje mi długo wyczekiwany zakup rolek i mój nowy, kochany pożeracz czasu serial The Fosters. W tym wszystkim na pewno nie zapomniałam o tym co lubię robić czyli pisać do Was. Mam nadzieję, że wszystko odnośnie mojej przyszłości ułoży się tak jak to sobie wcześniej zaplanowałam i Wam również tego życzę, ponieważ dobrego słowa nigdy za mało:)
Cardigan-klik
Podziękowania dla bloggera za zniszczenie jakości zdjęć♥

27 komentarzy:

  1. Ja nie lubię podejmować jakichkolwiek decyzji ;/ Powodzenia Ci życzę !


    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję, że podejmiesz najlepszą decyzję :) ja przy wyborze swojej szkoły kierowałam się rankingiem najlepszych szkół w moim województwie, do których musiałabym dojeżdżać. w końcu w ostatniej chwili złożyłam papiery do szkoły w moim mieście i nie żałuję, bo tutaj również bardzo dobrze uczą, choć szkoła miano najlepszej nie ma :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zycze ci dobrego wyboru :) ja ten problem bede miala za rok
    http://thisrosse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyglądasz ! Na pewno wybierzesz dobrze :d
    Zapraszam do mnie ~ sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybór szkoły już za mną:) na pewno dobrze wybierzesz!
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też niedawno składałam papiery do szkół i nie wiedziałam kompletnie co wybrać,trzymam kciuki za ciebie abyś dobrze wybrała:D
    Śliczne zdjęcia:)

    http://natss28.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wybrałam już szkołę, ale ciągle mam wątpliwości.
    Nie przejmuj się dojazdem, najwazniejsze jest to, jak bedziesz czułą się w tej szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie ladne zdjecia! Tez nie wiem gdzie isc po gim :/ Nadal nie zdecydowalam.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna, wiosenna stylizacja :) Niestety rozumiem problem z niszczeniem zdjęć przez bloggera, sama ciągle z tym walczę :c Bardzo fajny blog! Dodaję do obserwowanych :)
    Pozdrawiam, http://sunny-summers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że się ułoży, przemyśl wszystko bardzo dokładnie, na pewno dostaniesz się do wymarzonego liceum, trzymam kciuki! A co do wiosennej stylizacji to świetna, to prawda, blogger czasami potrafi zepsuć piękne zdjęcia ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana powiem ci tak, jesli rzeczywiscie warto wybrac tą szkołę, to choćby była daleko śmiało sie decyduj. Chyba nie zrezygnujesz z wymarzonego profilu i nie zdecydujesz sie na inny z prymusu, bo jest troszke km. Polowa ludzi z mojej klasy dojezdza z poza miasta i fakt, narzekają ze jest to meczące, ale nie załują ze wybrali akurat to technikum. Pamietaj tez ze wybor iceu czy technikum to wstep do poczatku twojej przyszlosci. Ostateczną decyzje podejmujemy jednak w chwili wyboru kierunku studiów. Prawda jest tez taka ze my nie jestesmy jeszcze do konca swiadomi jakie mamy mozliwoci jesli chodzi o dążenie do dobrego wyksztalcenia, bo jestesmy jezcze za mlodzi, ale niestety musimy sie z tym zmierzyc, wiec trzymam kciuki zeby ci sie udao i wszystko poszlo po twojej mysli :) Życze ci jak najlepiej.
    Pozdrawiam, uczennica 3 klasy technikum ekonomicznego :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z wyborem szkoły, na pewno będzie wszystko super:) Najważniejsze, byś w szkole czuła sie dobrze, a nie chodziła z przymusu, bo wybrałaś zły kierunek (jak ja...) :)
    Świetne zdjęcia, robi się ciepło i można zdjąć sweterek:)
    Pozdrawiam

    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  13. super stylizacja ;) bardzo ładne zdjęcia , pozdrawiam serdecznie http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wybór szkoły jest bardzo trudny, sama przez to przechodziłam. Kieruj się sercem, to najlepsza droga :)

    beneaththeblanket.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli jest to twój wymarzony profil to nie warto rezygnować. Ja np. mam 25 km do szkoły od mojego miejsca zamieszkania. Dwie osoby z mojej klasy jeżdżą codziennie pociągiem. Jeżeli nie chcesz marnować czasu na dojazdy może warto zamieszkać w bursie. Trzymam kciuki żebyś sama zdecydowała gdzie chcesz kontynuować dalszą edukację. Bardzo ładne zdjęcia jak i stylizacja.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie prezentujesz się w takiej luźniej stylizacji :)
    Obserwuję :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.  
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/geisha.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście lub nie, szkoły wiebierać nie muszę bo gimnazum w moim miescie jest jedno, a do językowego mialabym za daleko ;( trzymam kciuki za dobry wybór! Rolki to najlepsza rzecz na świecie, wiec wyboru nie pożałujesz!
    Świetne zdjecia, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne jeansy ! :D
    Zdjęcia rewelacja :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam swoje egzaminy gimnazjalne, ten stres przed nie dostaniem się do wymarzonego liceum oraz strach przed wynikiem. Mimo nauki przez cały rok było poczucie niedosytu. Teraz gdy przedemną jest matura, to egzamin wydaje się być pestką. Mam nadzieje, że dostaniesz się tam gdzie chcesz, a w końcu uświadomisz sobie,że... matura is coming.

    Zapraszam do mnie: http://podrozujzdominikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Na szczęście ja na wybór szkoły mam jeszcze 2 lata ;) Twój wybór z pewnością będzie trafny :) Śliczne zdjęcia :)))
    http://wiktoria-wolna.blogspot.com/2015/05/kazdy-chciaby-w-swoim-zyciu-dokonac.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Podejmowanie decyzji zwłaszcza w tak młody wieku jest trudne, bo nie wiadomo co jest lepsze: bycie z rodziną możliwość chodzenia do szkoły czy spędzanie prawie całego dnia poza domem, ale spełnianie swoich największych marzeń. Niezależnie od tego jaką decyzję podejmiesz pamiętaj, że zawsze można szkołę zmienić tak jak można zmienić kierunek studiów. Najważniejsze, żeby być z życia zadowolonym.

    OdpowiedzUsuń
  22. wonderful location dear !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamiętam, jak lata wstecz miałam ten sam wybór przed sobą i jakoś się z tym uporałam. Mam jedno zdjęcie przed drzwiami szkoły jak wchodzę z papierami, drugie w tym samym miejscu już po latach :) Ciesz się tym czasem, który nadchodzi, bo to jedne z najlepszych lat Twojego życia, obiecuję Ci to :)

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :) Kliknęłam w link :*
    Zapraszam do mnie: modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń